แปลเพลง Losing You - ​boy pablo

แปลเพลง Losing You - ​boy pablo




How would you feel if I walked up to you one day
And ripped your heart out?
How would you feel if I said to you
"That's how I feel you're treating me"
"That's how I feel that you're treating me"
คุณจะรู้สึกอย่างไงหากวันหนึ่งผมเดินเข้าไปหาคุณ
และหักอกคุณ
คุณจะรู้สึกอย่างไงหากผมพูดกับคุณว่า
"นี้ก็แบบเดียวกับที่คุณทำกับผมนั้นแหละ"
"นี้ก็แบบเดียวกับที่คุณทำให้ผมรู้สึกนั้นแหละ"


'Cause I feel like I'm losing you
Oh how can that be true?
I know you want me too
เพราะผมรู้สึกเหมือนผมกำลังจะเสียคุณไป
มันเป็นแบบรี้ได้อย่างไงนะ
ผมรู้ว่าคุณก็ต้องการผมเหมือนกัน 


And how would you feel if I walked up to someone else
And ripped their heart out?
How would you feel if I said to you
"That's how I feel"
แล้วคุณจะรู้สึกอย่างไงหากผมเดินไปหาใครคนอื่น
แล้วอกหักพวกเขา
คุณจะรู้สึกอย่างไงหากผมพูดกับคุณว่า
"นั้นแหละที่ผมรู้สึก"



'Cause I feel like I'm losing you
Oh how can that be true?
I know you want me too
เพราะผมรู้สึกเหมือนผมกำลังจะเสียคุณไป
มันเป็นแบบรี้ได้อย่างไงนะ
ผมรู้ว่าคุณก็ต้องการผมเหมือนกัน 


Yeah I feel like I'm losing you
Oh how can that be true?
I know you want me too
ใช่ ผมรู้สึกเหมือนผมกำลังจะเสียคุณไป
มันเป็นแบบรี้ได้อย่างไงนะ
ผมรู้ว่าคุณก็ต้องการผมเหมือนกัน 


How could you lie to me time and time again?
I'm getting tired of everything you say
But I want you anyway
 คุณโกหกผมครั้งแล้วครั้งเล่าได้อย่างไง
ผมเริ่มเหนื่อยกับทุกอย่างที่คุณพูดแล้วนะ
แต่ผมก็ต้องการคุณอยู่ดี


Yeah I feel like I'm losing you
Oh how can that be true?
I know you want me too
ใช่ ผมรู้สึกเหมือนผมกำลังจะเสียคุณไป
มันเป็นแบบรี้ได้อย่างไงนะ
ผมรู้ว่าคุณก็ต้องการผมเหมือนกัน 


Yeah I feel like I'm losing you
Oh how can that be true?
I know you want me too
ใช่ ผมรู้สึกเหมือนผมกำลังจะเสียคุณไป
มันเป็นแบบรี้ได้อย่างไงนะ
ผมรู้ว่าคุณก็ต้องการผมเหมือนกัน 




2018
สิงหาคม 30, 2562
0

ความคิดเห็น

หาด้วย Google

หาเพลง/ศิลปิน